Partner voor bedrijfsbezoek door leerlingen (project Bedrijf+School) + inzet Techniekbus.
Informatie over nationale en internationale ontwikkelingen.
Kennisinformatie en beschikbaarheid projecten ter ondersteuning van de arbeidsmarkt.
Vier keer per jaar noemen naam op content / logo op socials.
Actieve promotie van naam/logo in mailing en socials.
Verbinding met verschillende overheden.
Prominente deelname aan alle activiteiten, zoals Techniek Experience, BTZ of Techfestival (nieuw).
Minimaal vier vlogs waarin partner wordt gepromoot als werkgever (enz) gericht op jongeren/doelgroep.
In afspraak met partner één partnerproject dat periodiek via socials onder de aandacht gebracht wordt.
Directe afvaardiging in AB HvdT.
Bedrijf- en productgerichte ondersteuning.
Samen met premium partner stellen wij een promotiekalender op waar en wanneer promotieactie start.
Onderwerpen thema-avonden worden vastgesteld in samenspraak met premium partner.
Huis van de Techniek gebruikt cookies om te zorgen dat de website zo soepel mogelijk draait en om het gebruik van de website te analyseren en te verbeteren. OkMeer informatie